Eindelijk, weer gewandeld 10 Km
heopa2025-07-19T21:15:39+01:0028 juni 2019|
Almere, beste volgers van Heopa, U /jij heb het waarschijnlijk al gemerkt. Het ging niet goed met mijn linker voet. en werd ik op 14 mei 2019 geopereerd aan mijn Hiel, Het herstel gaat sneller dan dat de dokter had verwacht, en ook de therapeut is zeer tevreden , [...]
Almere. (Duin leven aan het strand) 25 km
heopa2019-04-29T13:50:01+01:0010 maart 2018|
Almere, 10 maart 2018 Vandaag ben ik weer in Almere gebleven. Het verzamelpunt was bij De Kleine Lunchfabriek in Almere-Haven. De Kleine Lunchfabriek is een leuk en gezellig restaurant. Toen ik om 8.25 uur aankwam, waren diverse wandelaars al vertrokken. De wandelaars kwamen overal vandaan. Er was een groepje van [...]
Blokje Weer-water Almere 10 Km
heopa2018-02-27T20:15:14+01:0027 februari 2018|
Almere 27 februari 2018 Vandaag heb ik weer (met de fotocamera) een blokje Weer-water gelopen. Van uit Filmwijk, hoewel ik dat wel vaker doe, maar dan zonder de fotocamera. Er gebeurd zoveel rond om het Weer-water dat ik het leuk vind om dat op de foto te zetten. En [...]
Rondje Almere-Nobelhorst 20 Km
heopa2019-04-29T13:51:32+01:0012 februari 2018|
Almere, 10 februari 2018 Ik heb vandaag een kleine wandeling van Almeerdaagse gelopen. De start was bij Brasserie Thuishaven in Almere-Haven. Doordat ik ’s middags bij de doop van mijn kleinzoon moest zijn, besloot ik om de 20 km te gaan wandelen en er flink de pas in te zetten [...]
Plassentocht Almere 32 km
heopa2019-04-29T13:53:26+01:0014 januari 2018|
Almere, 13 Januari 2018 Het was de bedoeling dat ik vandaag met de kleinkinderen de Almere- Parkentocht zou gaan lopen. Ik kreeg gisteren echter te horen dat het door omstandigheden helaas niet door kon gaan. Ik ben dus alleen gegaan en besloot om de 30 km te gaan lopen. Ik [...]
Almere Weerwater blokje 10 Km
heopa2019-04-29T14:31:57+01:0019 december 2017|
Almere 19 december 2017 Vandaag, weer een speciaal blokje Weerwater gelopen. Dit doe ik wel vaker zonder opname en zonder fotocamera. Maar ongeveer 1 maal in de 3 maanden neem ik de spullen wel mee ! Dit om zo de ontwikkelingen in de gaten te houden. Het begon mij eerst om [...]






