20 mei 2026 Almere/ Amsterdam
Een nieuwe ervaring!
Alfahulp Almere had heopa uitgedaagd om mee te doen met een bijzonder evenement!
Om dat mijn vrouw en ik al ruim tweejaar goede hulp van Alfazorg Almere krijgt, Voelde ik dat ik dat niet kon weigeren. En het paste ook tin het thema van mijn website wandelen is goed voor iedereen, (die maar even kan lopen) stil zitten is achteruitgaan! Met de wandeltochten van Rs’80 mocht ik een dame op de foto zetten die met haar rollator mee liep ze was aan 1 oog blind en toch wel 5 km lopen met haar rollator! Haar reactie was moet ik bij die oudjes zitten die de hele dag uit het raam zitten te kijken, in het verzorgingshuis? Nee hoor ik blijf wandelen. Egtwaar dat zijn de woorden van die dame (ONKRUIT VERGAAT NIET) Ik mocht foto’s van haar maken en dit op mijn website zetten Ze heeft een rode jas aan. Nu ik vroeg naar haar leeftijd en Ja ze is 88 Jaar! Zie Rs’80 wandeling van 20 december 2025 foto 63 en het verslag, en de Rs’80 tocht van 21 maart 2026 foto’s 1 & 2
Ik moest dit even opschrijven.
Ik / Heopa, heb op woensdag 20 mei meegelopen ja met de rollator, en genoten het was heel bijzondere dag. Mede door deze dag nog meer respect gekregen voor al die mensen die de moeite te nemen om in beweging te blijven, het gaat niet wie het beste doet of hoe veel je loopt ieder blokje is al meegenomen. Ik/ Heopa als die mensen veel kracht en stekte toe met hen door zetting vermogen.
Veder ook de organisatie en alle zorg instellingen de mee hebben gedaan, maar ook alle vrijwilligers die ook hieraan mee hebben gewerkt. Het was een Top dag
Hier nog even een paar links Olympischstadion – Geschiedenis/ & .Olympischstadion – Rollatorloop

Groetjes van Heopa
2 reacties
Leave A Comment
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.



Super leuk!!!
Goed gedaan!!
Liefs Brigitte
Hoi Brigite dank je wel voor de reactie!
Groetjes Henk