“Samen op Pad” Bloemendaal duin en strand wandeling 26 Km
heopa2025-07-20T20:16:34+01:0023 november 2016|
Almere, 23 november 2016 Het is weer woensdag, dus de wandeldag van Samen op Pad. We gingen vandaag voor een bos-, duin- en strandwandeling. Voor de start werden wij vriendelijk ontvangen bij Mixed Hockey Club in Bloemendaal. Nadat wij ons hier ingeschreven hadden, floot Henk om 10.00 uur op zijn [...]
“Samen op Pad” 3e Rondje Wolfheze 25 Km
heopa2025-07-20T20:16:34+01:0017 november 2016|
Almere, 16 november 2016 De start van onze woensdagwandeling was in Wolfheze. We verzamelden in Café de Tijd. Zoals gebruikelijk werd er eerst weer een certificaat uitgereikt. Dit keer aan Jan Gerritsen die al 73 keer met deze wandelingen meegelopen heeft. Gefeliciteerd Jan! We gingen via het bos richting Bennekom. [...]
“Samen op Pad” Gooimeertocht 25 Km
heopa2025-07-20T20:16:34+01:009 november 2016|
Almere, 9 november 2016 Vandaag heb ik de 4e Gooimeertocht gelopen. De tocht is uitgezet door Klaas en de verzorging was in handen van Coby (de vrouw van Klaas). De start was in de kantine van korfbalvereniging Huizen. […]
“Samen op Pad” blokje Naardermeer 25 Km
heopa2025-07-20T20:16:34+01:0026 oktober 2016|
Almere, 26 oktober 2016 De woensdag is ondertussen een vaste wandeldag geworden. Ik noem het de ‘Samen op Pad’ dag. Vandaag vertrokken we vanaf Sportcentrum de Zandzee in Bussum-Zuid. Dit keer geen uitreiking van een oorkonde voordat we vertrokken, maar een felicitatie. Corrie was jarig vandaag. Ook namens Heopa, van [...]
“Samen op Pad” 19e Amersfoortse Natuurtocht
heopa2025-07-20T20:16:34+01:0012 oktober 2016|
Almere, 12 oktober 2016 Vandaag heb ik de 19e Amersfoortse Natuurtocht 2016 gelopen. Deze wandeltocht werd door Samen op Pad georganiseerd. Om 9.50 uur werd er een toespraak gehouden door bestuurslid Hennie. Het was vandaag 8 jaar geleden dat Samen op Pad begonnen is met wandelingen te organiseren. Er werden [...]
“Samen op Pad” Natuur wandeling van uit Garderen 25 Km
heopa2025-07-20T20:16:34+01:005 oktober 2016|
Almere, 5 oktober 2016 Vandaag weer een tocht gelopen die georganiseerd werd door Stichting ‘Samen op Pad’. Ik vind het elke keer weer leuk dat de naam van de stichting ook daadwerkelijk in de praktijk wordt gebracht: Samen op Pad. Dit keer mochten wij ons in het luxehotel Overbosch te [...]






